Nelly Bokestig Engberg

ungdom sökes

Publicerad 2010-04-13 13:40:03 i Allmänt

Nu skriver jag det här i jobbsyfte.

Om en vecka eller två så ska jag hålla i en diskussionsgrupp över nätet
på Bildas hemsida.
5 gånger i 1h och 15 min så ska vi diskutera olika saker så som självkänsla,
mobbning och en massa frågor runt omkring sådna ämnen.
Vi kommer att kika lite på Mia Törnblom och läsa texter som skrivits av ungdomar.

Allting går via nätet på Bilda's hemsida där man får bli medlem. Där kommer vi
ha ett eget chattrum och ett forum där vi kan skriva inlägg efter själva träffen om
vi vill prata vidare.

5 träffar genom datorn, du kan alltså sitta hemma i soffan, 6 timmar och 15 min av ditt liv.
En eller två träffar i veckan.
Är du intresserad av det här så kommentera det här inlägget med namn och mail eller
telefonnummer så hör jag av mig.

Vi sätter igång så fort som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela