Nelly Bokestig Engberg

17 aug

Publicerad 2010-08-17 16:14:54 i Allmänt

Den 28 åker vi till Egypten. Det är bara 11 dagar!
Det började med 7 månader och nu är det bara 11 dagar!!!
Åh gud vad pirrigt de känns. Har aldrig varit utomlands utan
mamma eller pappa förut så det här går liksom inte att beskriva.
Tänk att jag ska få åka till världens finaste hav med mannen som
jag älskar? Åh åh åh!

Kommer nog aldrig vilja åka någon annanstans igen. Aldrig!

Annars så sitter jag i en svart långklänning på golvet i vardagsrummet.
För er som ville veta. Mannen håller på att laga mat. Han fick sluta tidigare
idag (lycklig tjej). Dock så åker jag iväg klockan 8 ikväll på en visning men
så kan det vara.
Vi är ledig imorgon båda två så då ska vi på stan och reka inför resan.
Där ska jag ligga och njuta i en hel vecka. En hel vecka av bara massa kyssar och värme.
God mat och goda drinkar, handla converse för 300:- och inte längta hem en sekund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela