Nelly Bokestig Engberg

18 aug

Publicerad 2010-08-18 13:23:05 i Allmänt

Bloggelibloggblogg...

Tjaråå. Är ledig idag. Vad gör man då? Själv sitter jag på golvet igen.
Jag är nämligen halvt blind så jag ser inte vad de står om jag sitter i
soffan på skärmen. Johannes ser hur bra som helst? Då måste de vara
fel på mig. 

Fick köra min chefs bil igår, hehe. Kul jag hade. Stöde fram och tillbaka.
Min kära Renault Clio startade inte men vi är ju grannar så jag fick låna
Daniels. Han bil är typ 5 gr så stor som min. Och ny. Och blå. Och Automat.
Vill inte köra min nu. Jävla skit...
Kommer att tänka på den blå Bwn varje gång jag sätter mig i den. Fuck.

Deprimerande. 

Ännu mer deprimerande är att mitt humör är som något jag inte kan beskriva.
Jag har aldrig haft humörsvägningar någonsin men nu är jag som en jävla handgranat.
Stackars Johannes som allt går ut över. Tycker synd om honom. 
Fast bara just nu när jag är på bra humör, om en timme kommer allt att vara hans fel.
Hahaha. Lite kul. 
Jobbiga är att varje gång jag blir skitarg så börjar jag typ skratta åt mig själv.
Hur seriöst tror ni dom jag skäller på tar det då? Näe. Inte jätte..

Ska iaf på stan snart så fort mannen kommer hem. Han spelar golf. Eh?
Aja. Vi måste (läs:jag kräver) handla inte lite grejer inför Egypten och sånt där.
Johannes måste ha en solskyddsfaktor 200+ så han inte bränner ihjäl sig.
Sen måste han ha en massa T-shirts.


Fan vad roligt inlägg alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela