Nelly Bokestig Engberg

19 aug

Publicerad 2010-08-19 14:51:44 i Allmänt

Nedräkning... 9 dagar.
Jag har googlat bilder, väderprognoser, valuta och allmän fakta om El gouna hela morgonen.
Johannes jobbade ju natt inatt så jag gick hem till mamma istället för att prata om resan...
Hon var ju i grannbyn Makadi Bay i våras så hon vet lite grann vad jag ger mig in på.
Hon berättade lite om vad jag ska betala som max för vilka saker osv.
Grymt.

Vi måste gå och växla in pengar nu till veckan också så att det är klart.
När mamma och co åkte så tänkte dom växla på Arlanda men då fanns inte Egyptiska pund
där så det blev lite kris. Vill inte råka ut för de.

Just nu så sitter jag hos pappa, han håller på att byta någonting i min bil... Fråga mig inte vad.
Så förhoppningsvis kan jag jobba ikväll :) Skulle vara bra.

Skrållan sitter brevid mig och juckar på ett Lejon jag köpte på kolmården när vi var på klassresa
i femman... Hum. Döpte den efter min dåvarande pojkvän Robbin. Hehe.
Bra att Skrållan tar över mina ex.

Jag tänker alldeles för mycket. Det är konstaterat nu.

Hur fan går man från Egypten till ett gammalt lejon som heter Robbin? Eh?


Jag och Skrållan för 3 år sedan. Liite skillnad på oss båda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela