Nelly Bokestig Engberg

20 aug

Publicerad 2010-08-20 12:59:20 i Allmänt

DÖDA MIG!
Jag har blivit sjuk. Skitbra. Trevligt. Kul. Apaaaaaaaaaaaa.
Skulle vilja ligga hemma hela dagen i soffan med Skrållan och
en filt med något bra på tv men nej, den här tjejen ska jobba.
Fick iallafall sjukanmäla mig imorgon.
Sa till Robin att min käre sambo gillar att sova med fönstret öppet...
Han förstod precis! Tur de.


Ska vara på en visning om 34 min och jag har inte borstat håret
eller tagit på mig nå bra kläder än. Grymt.
Blir nog bra det här.
Det är ju mycket viktigare att lägga upp ett blogginlägg för världen
som inte ens vet att jag skriver här lite då och då igen. Smart tjej.


Har tvätttid ikväll också. Johannes envisas med att vi bara behöver en
tvättkorg. Visserligen har han rätt i och med att han inte tvättar sådär
överdrivet ofta men, det svämmar iaf över nu. Dit jag ville komma.


Åh kära nån... Blir stressad av mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela