Nelly Bokestig Engberg

23 aug

Publicerad 2010-08-23 21:18:53 i Allmänt

Skolan började idag! Woho, fan vad glad jag är :D Hihi.
Jag älskar min skola, jag gör verkligen de. Alla är så glada
och taggade. Nu är det ju dessutom sista året, galeeeeeet.
Kommer grina ihjäl mig på studenten. Vad ska man göra nu om
ett år? Ingenting? Dö? Uscha.


I övrigt så har jag typ packat klart, jobbar resten av veckan så det
finns ingen riktig tid till att göra en grundlig packning så då får man
ta det från början.
Vi gick även på Forex och växlade in pengar, hämtade våra pass och
sånt så nu är allt förutom parkering klart. Ska ringa imorgon och boka.


5 dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela