Nelly Bokestig Engberg

24 aug

Publicerad 2010-08-24 19:24:36 i Allmänt

Tjenare polarn' .

Har bjudit mina män på middag, grekiskt, biffteki(?) om man ska vara noga.
Med mina män menar jag självklart min bror och Johannes.
Tänkte bara så att ni inte tror att vi är swingers, Johannes går inte med på de...


Hehe...


Kul tjej man kan vara. 


Det här med ironi är intressant, jag är väldigt ironisk utav mig. Spec i skolan.
Spec när vi har en viss lärare som är inte efter, som då inte förstår ironi.
Jag satt i seriöst en hel lektion och bara drev och var ironisk precis hela tiden.
Sen frågade hon "Vem är du, hur är Nelly?" (Lektion var "Mitt inre jag").
Så säger jag "Jag är väldigt ironisk" med ett röstläge som inte går att missförstå.
Det var en fet jävla pik. OCH HON FATTAR INTE IALLAFALL!!!


Förstår inte.


Jag sa liksom helt öppet att jag satt och drev med henne? Näe. Det gick inte in.




Sommaren 09, nykär och blond.


Har bokat parkering på Arlanda också, långtidsparkering. Det innebär att man är borta länge.
Fyfan vad skönt, nu när det regnar längtar man ännu mer. 06.00 Lördag morgon lättar vi. Tjooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela