Nelly Bokestig Engberg

7 augusti

Publicerad 2010-08-07 20:17:47 i Allmänt

I'm back people.
Lite gladare, lite rundare, ny hårfärg. Yes. Känns bra.

Har haft det mys med pojkvän och vänner de senaste dagarna.
Just nu sitter jag hos pappa ute i Vattjom. Kom nyss hit.
Johannes jobbar sådär megamånga nätter igen nu så då är jag
hellre här och sover i min stora säng. Hehe. Och äter bullar.

Imorgon ska jag iallafall äta bullar. Pappa ville ha, så han betalar mig
så bakar och äter jag. En riktigt grym deal.

En annan bra deal jag fick är att Aroma Tech ringde och ville ha tillbaka mig.
Säger inte vad dealen är men jag är nöjd. Ska på kontoret på måndag igen
och skriva in mig. Lovely.

Jobb betyder pengar och jag vill ha en militärgrön långklänning från HM.
Så det passar ju perfekt!

En liten insyn på min (våran) fantastiska lägenhet. Vill dock inte visa förrän de har
tapetserat om. De här bilderna togs dessutom typ 2 dagar eftar att vi flyttat in så det
har hänt väldigt mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela