Nelly Bokestig Engberg

9 aug

Publicerad 2010-08-09 21:01:03 i Allmänt

Tjobreee.

Skrev in mig på jobbet idag. Skönt. Förhoppningsvis så kommer visningarna igång
redan imorgon. Hade sjuka tester... Hahaha, fyfan vilka människor man jobbar med!
Skulle kunna jobba med att bara gå på kontoret och ha roligt istället för att gå ut på
visningar. Hehe. Man kan ju önska.



Annars så är jag riktigt besviken på sporthallen i Sundsvall.
Jag tänkte nämligen att jag skulle börja simma samtidigt som Johannes tränar.
På det sätter så kan han släpa mig dit och det är ungefär det jag behöver för att
börja röra på mig igen.

Men nej.
..

Så enkelt ska det inte vara.


Deras bassäng öppnar igen 1 oktober och till dess så hänvisar dom till utepolen på himlabadet?!
Alltså va? Jag ska simma ute till Oktober? Dessutom är det väldigt mycket dyrare. Fyfan.
Tänkte åka och simma här i Matfors imorgon iallafall. Dom kan man lita på. Lillbyn liksom.
Nej, det här var fan inte okej.



I övrigt så har jag inte träffat Johannes sen i lördags. Tycker att han ska ringa och smsa hela
tiden om hur mycket han saknar mig och att det här är dom värsta dagarna i hans liv.

Men nej...

Inte de heller.


Det är som vanligt. "Tja... Vad gör du? Jaha... Okej... Aa...Nej inget... Mm... Vi hörs sen... Hejdå..."

Försöker lura mig själv att det låter mer "Hej Älskling! Åh gud vad det är svårt att sova utan dig,
jag ringde det första jag gjorde när jag vaknade...Hur är det hjärtat?...Har du kul där borta?...
Vi ska ha en riktig myskväll när du kommer hem imorgon... Du är så fin... Jag längtar efter dig
som en tok... Nej lägg inte på än! Okej... Men jag älskar dig mest i hela världen. Puss puss gumman
"

Har en liten förhoppning om att han läser det här och får megadåligt samvete...

Jag älskar när han har dåligt samvete.

Hehe. Säg inget bara.

Jag älskar dig!

Kommentarer

Postat av: Ine Henriksen

Publicerad 2010-08-15 22:30:03

Ha en riktigt fin kväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela