Nelly Bokestig Engberg

annars då?

Publicerad 2010-08-18 21:03:07 i Allmänt

Näe, har ganska tråkigt. Johannes jobbar (sällan va?) och jag sitter på golvet.
Det här är min plats nu. Kanske bör informera att det faktiskt är på min limegröna
matta jag sitter och inte direkt på golvet. Så. Nu vet ni.


Ätit några bullar.


Saknar Linn. 


Jag vill gå ut, då tänker man på Linn. 


Saknar Ida också. Det var liksom längesen. Typ 7 mars?!


Yeah baby.


Då vet ni läget.


Jag vill festa hela tiden, varför? Jag kan ju inte? Jag har inte råd? 
Kanske därför jag saknar Linn egentligen. Vi måste matcha bra eller
något för vi får alltid allt gratis. Drinkar, inträden, mat, goodiebags. 

Tror det beror på längden. Vi är långisar om man jämnför med vanligt folk.
170cm+are liksom. Verkar vara populärt.


He he he he. Fan vad roligt jag har de. Har så kul att jag tänker ringa jobbsamtal
och boka upp mig på SAP i helgen. Klockan 21.02, går nog bra.

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-08-23 22:50:34

Wiho! Nu är jag tillbaka så nu kan vi hänga igen:D

Och gå ut. och äta mat, ja allt!

Måste få se ditt nya place också. oja.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela