Nelly Bokestig Engberg

Bara lite tankar just nu.

Publicerad 2010-08-24 19:25:12 i Allmänt





Annars så håller jag på att spåna på mitt projektarbete.

Och så tänker jag på politik.
Det är ju val nu, jag får alltså rösta. Kommer rösta på Sverige demokraterna, garanterat.
Finns liksom inget annat. Dom andra har man ju sett vad som har åstadkommit de senaste
åren... Eh nej just ja, det har vi ju inte... Precis...
Jag vill nog inte att dom ska styra Sverige, men det känns som en fet pik mot de andra
politikerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela