Nelly Bokestig Engberg

Taxfree

Publicerad 2010-08-18 20:45:13 i Allmänt

Åh, ett steg närmare ressan - Taxfree beställningen är gjord.
Det blev både spritflaskor, parfymer och smink/tillbehör. Härligt!
Jag kan nämligen inte sminka mig utan penslar, förstår mig inte på
er somkan använda de där korta som kommer med ögonskuggorna.
Visst det går, men det blir ju inte ens hälften så bra.
Visst, jag är pedant också när det gäller sånt där. 

Det här har resulterat i att jag knappt har sminkat mig på en månad sen
vi flyttade så det ska bli kul att börja på ny kula med nya grejer.
(inlägg om smink, wohooo. påhittig tjej).


Det jag skulle komma till iaf var att när jag och Johannes gick på stan tidigare
så gick vi in på Kicks och luktade på parfymer jag var lite intresserad utav och jag
fastnade direkt för Sex and the city's nya - Djungel. Om jag inte missminner mig...
Dock med den designen så kunde man ju nästan se direkt att jag skulle gilla den.


Hur snygg? Yes yes yes.


Johannes köpte även cyklop till oss! Haha. Testade förut, fyfan vad fult. Men kul :D
Så nu är vi nog fullt förberedda. Bara packningen kvar. Tjohoo.
Skolan börjar ju på måndag dessutom. Äntligen! Saknar dom små liven.
Jag älskar fan min klass. Det händer alltid något. Dom bråkas, slåss, älskar, skrattar, busar.
Det är som om att gå på bio varje dag. En vecka sen så är det lov en vecka till för mig.
Snacka om mjukstart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela