Nelly Bokestig Engberg

22 dec

Publicerad 2010-12-22 18:16:07 i Allmänt

2 dagar kvar!!!

Gud- Gud. Guuuud vad jag längtar!
Känner mig som ett litet barn. Jag bara älskar julen. Världens bästa tid!
Är otroligt nöjd över alla mina julklappar också. Tror att alla har fått något
som de verkligen kommer vilja ha :)
Det händer inte ofta man prickar rätt på varenda en.

Bara för att det nu gick såhär himla bra så kunde jag inte hålla mig från
att köpa lite smågrejer nu på slutet. Kom på att jag måste göra en julstrumpa
till Johannes också! Så det blev två smågrejer till där och sen så kom jag på
en asbra grej (enligt mig själv) att ge alla killar uppe i Vemdalen på nyår som tack för
att jag, Martina och Milla får komma upp och fira med dom :)

I år kommer det bli en riktigt jul, en sån där som man ser på film.
Vi ska till min moster Sussi i Bergsjö och dom bor i världens gulligaste hus.
Det är egentligen en gammal sommarstuga som de har byggt om.
Det ligger mitt ute i skogen och är röd, liten och söt. Sån där megastor gran
mitt på gården med julljus i och snö precis överallt.
Sen blir det bara Sussi, Samsa, Isak, Mamma, Jimpa, Bisse, Dennis, Jag och Johannes :)
Hur mysigt som helst.
Jullunch och middag planerat, Kalle Anka osv.
Sen på kvällen så åker jag hem till Pappa och träffar släkten där och sover sedan
över i Matfors. Den ultimata Julafton!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela