Nelly Bokestig Engberg

29 dec

Publicerad 2010-12-29 13:45:37 i Allmänt

God försättning eller vad man nu säger!

Jag hade världens bästa jul. Gud vad det var mysigt.
Fick en massa bra presenter och fick vara med min helt
underbara familj på två sidor. Kunde inte bli bättre :)
Album finns på facebook för er som vill kika!


Tänker nämligen inte skriva om julen utan om att den
20 maj så åker jag till Aiya Napa baby! UNDERBART!
det blir 1 resan på bara 8 månader.
Denna gång blir det med världens bästa brudar istället för pojkvännen dock,


Det blir jag, Martina, Linn och en kompis till Linn som heter Saga.
Milla ska börja plugga och dissar oss... Menmen. släpar med henne
på nästa istället! ;)
Kommer hem dagen innan studenbalen så då är man brun och fin!
Sen efter 2 veckor så är det studenten. Shit vad allt kommer att gå snabbt.
Längtar så jag dör.
Aiya Napa beach.
Nej. Men Linn och Martina kan detta inte bli annat än galet. Tänker på alla
sjuka bilder vi kommer att ha när vi kommer hem. Oj oj oj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela