Nelly Bokestig Engberg

Nyår - Vemdalen

Publicerad 2010-12-29 13:50:12 i Allmänt

I år så följer jag trenden som resten av Sundsvallsborna.
Vemdalen på nyårsafton. Får väl se om det är lika bra som alla
säger. Köpte biljetter till skalet igår.

Johannes och hans kompisar har hyrt en stuga där hela veckan
men på fredag så våldgästar jag, Martina, Milla och Adela :)
Ska bli sjukt kul med en roadtrip på själva nyår. Man blir så
pepp av sånt!
Är dock lite rädd att jag har för höga förväntningar, som alltid.
Men jag tror att allt blir nog bättre än i fjol. Haha.

Saknar Jojjingen också så jag kan knappt vänta att få pussa på honom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela