Nelly Bokestig Engberg

äntligen

Publicerad 2010-02-17 17:28:15 i Allmänt

Jag har lyckats övertala mannen, imorgon ska vi sätta oss och kika på en resa i Augusti. UNDERBART!
Mina "planerade" resor de senaste året har gått tjäpp rätt åt helvete som man lite fint kan uttrycka det.
Hehe. Men vad säger man, tredje gången gilt?

Det är lite mer än 6 månader till Augusti nu så det blir perfekt till att lägga undan lite pengar.
Att ha en sån här grej att se fram emot kan verkligen göra ett år att gå hur fort som hellst.
Tänk att jag ska få bo i en bikini och bara ligga brevid min älskling på stränderna, pussas i havet
och äta middag till solnedgången. Helt fantastikt.

Just nu så siktar jag mot Tunisien, Djerba. Jag har nämligen aldrig varit i Afrika.

Jag ska inte ta ut lyckan i förskott men om jag och Johannes bestämmer att vi ska
ta en resa, då blir det så!


Kommentarer

Postat av: Viktoria M

Publicerad 2010-02-17 19:14:46

sv: Hallå Nelly :D

Det fodralet köpte jag på HM divided exclusive, sedan så köpte jag nitar på lösvikt och pimpade axlarna med nitar :)

Postat av: tess

Publicerad 2010-02-17 21:30:38

ååh va roligt =D mamma o pär har varit på djerba, det är super fint där, har sett kort =D

Postat av: isabelle

Publicerad 2010-02-18 10:44:57

Den kommer från net-a-porter. Här har du länken:

-ProductFeed--Doma-_-Jackets&siteID=Hy3bqNL2jtQ-rZk.NyO53FhBaxvNws.QHg" rel="nofollow">http://www.net-a-porter.com/am/product/62377?cm_mmc=LinkshareUS--ProductFeed--Doma-_-Jackets&siteID=Hy3bqNL2jtQ-rZk.NyO53FhBaxvNws.QHg :)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-02-18 12:34:32

Åk för gudsskull inte till Tunisien! Flåt, men för ert bästa. haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela