Nelly Bokestig Engberg

att blogga eller att inte blogga

Publicerad 2010-02-07 20:05:40 i Shopping

Ibland gillar jag att blogga, oftast inte. Får panik av att stimulera era behov av läsning! ...
Typ. Nej men, det blir liksom inte vara en blogg som jag vill att det ska vara, jag vill skriva
för min egen mening utan att ta åt mig av kommentarer som säger att jag skriver för lite eller
borde ta upp det och de.

Nu fick jag det här att låta jätteseriöst, lägg till lite ironi när ni läser så förstår ni säkert mer.
Det kan ni lägga till i allt jag skriver när jag tänker efter.

Idag har jag skottat fram mammas bil! Typ iallafall. Så gott så att det går att köra ut den iallafall.
Vet ni varför hon måste köra ut den? JO, det ska jag berätta. Jag har köpt min egen bil!
En alldeles egen bil. En Nellybil, kopparfärgad, liten och söt. Nellyaktig.
Känner att jag behöver ett namn till den förutom pärlan som alla andra säger till deras fyrhjuliga vänner.
Nej, min ska ha ett speciellt namn som matchar mitt eget. Vi är ju ett team nu så vi behöver något
som sätter den där pricken över Iet. Bill och Bull, piff och puff, ni förstår vart jag vill komma.
Nelly och Vaddå?

Spännande.
Min brummare.
Gjorde om Jimmy Jansson låten igår också.

"Vi ska brumbrumbrumma du och jag, vi ska åkåkåka tjalala"


Det här blir ju grymt hurrni.
Lägger nog till det här i Shoppinglyckan.

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2010-02-17 22:05:44

den borde heta belly. den är liten som ett sött litet bär. och det rimmar på nelly.

Belly.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela