Nelly Bokestig Engberg

brumma

Publicerad 2010-02-10 12:21:30 i Allmänt

Igår tog jag första "riktiga" turen med bilen och med körkortet fint liggande i handsfacket.
Har nog aldrig känt mig så jävla nöjd i hela mitt liv. Det kändes ungefär som att hela vägen
bara var en stor frihet som jag rullade på. UNDERBART!
Jag skjutsade Tess till hennes pappa i Matfors, åkte och handlade och sånt.
På kvällen så drog jag och Petra till Birsta en snabbis och så avslutade jag kvällen i en varm
famn med mjuka läppar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela