Nelly Bokestig Engberg

det här med att komma igång...

Publicerad 2010-02-28 20:13:12 i Allmänt

Just nu känner jag bara motvind med att börja träna igen. Man blir bekväm väldigt snabbt...
Hehe. Men jag tänkte att kör man igång med lunchpassen som inte är lika långa så måste man
väl överleva?
Så trappar man liksom upp sakta men säkert...


Oj, man såg lite dåligt. Iallafall. 2 vilodagar, 45 min pass och en 60 min på söndag.
Hur många tror ni jag kommer gå på?

Fattar inte egentligen. Det här var vad jag tränade minst för inge längesen alls.
Nu känner det som att simma över atlanten. Men det blir nog bra.

Egentligen gör jag den här för min egen skull för nu känns det som att jag måste när jag har
"bokat" in vad jag ska göra. Känner mig själv för bra, det blir hela tiden "Äsch, imorgon... nästa vecka".

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela