Nelly Bokestig Engberg

det kan aldrig bli en semla för mycket

Publicerad 2010-02-16 14:43:57 i Allmänt

Mitt liv känns lite jobbigt just nu. Jag kan verka kall utåt men när det kommer till dom jag
bryr mig om så är jag överkänslig. Johannes jobbar tre nätter i rad nu och går i skolan
samtidigt på dagarna. Dels tycker jag synd om mig själv men mest så blir jag helt förstörd
på hur förstörd han blir. För lite sömn är nog det värsta man kan drabbas av, ååh. Min fina :(
Ikväll ska jag iallafall åka förbi han innan han börjar jobba med hemmagjorda semlor som
vi får mumsa på. Som han sa förut så är det nästan lika viktigt som Alla hjärtans dag... Typ ;)
Nej men seriöst, det är nog det godaste på hela året och när man gör dom själv blir det ännu
bättre! Helt galet bra typ.
Jag ska träffa Erik i eftermiddag också, Von Hayek. Tror att det kanske blir så att både han
och Johannes får åka med till Birsta då Johannes ska byta en ratt till ett playstation (...) och
jag ska förhoppningsvis inhandla lite Ikea prylar till pappas hall. Jag tänker nämligen gör om.
Just nu så sitter jag ny duschad med en liten Skråll i famnen. Hon har varit så gosig den senaste
veckan så jag vet inte vad. Det kanske är bra att vi får lite ensam tid hon och jag utan människor
runt omkring. Lill doggen.
The ones :-*
Det jag funderar över nu är egentligen vart jag vill komma med ett sånt här inlägg.
Det innehöll ingen intressant, bara vad jag gör idag.
Jag vill skriva, jag älskar att skriva men jag vill skriva om saker som har en mening. Som det
ligger någon poäng i.
Lite senare kan ni iallafall få höra om ett projekt som jag och Emelie håller på med nu.
Så spännande och roligt så jag bara dör!

Kommentarer

Postat av: johannes

Publicerad 2010-02-17 12:27:06

jag reder mej ;>

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela