Nelly Bokestig Engberg

fredag

Publicerad 2010-02-26 14:49:27 i Allmänt

Klockan 9 imorse (okej, halv 10) så pallrade jag upp mig på min lediga dag. Hur duktigt?
Hade bestämt träff med Tess på stan halv 11 för att gå och storsa lite och snacka massa skit.
Ashärligt! Jag fick även en försenad födelsedagslunch på Dragon House. Vet inte hur länge
vi satt.
Varför är det så härligt att sitta och bara inte göra någonting alls?
Tror att det är en svullokväll inplanerad lite senare också. Hehe. Druvsockerflaskor here i come.

(Smygreklam för CocaCola)

 

Tänkte dra och träna idag, tills jag insåg att det var fredag. Där går till och med min gräns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela