Nelly Bokestig Engberg

fredag

Publicerad 2010-02-19 10:17:10 i Allmänt

God morgon!
Jag har alldeles nyss blivit övergiven av min bfriend, han gick till skolan...
Ska i och för sig inte hindra han från sådna saker.
Jag ska iväg på lite Bildauppdrag nu, ska hämta material till en bok och sen ska jag
nog sitta på kontoret resten av dagen och sitta och klistra. Det finns ju tyvärr sådna
dagar också.
Nästa vecka är det iallafall Noliamässan så då blir det full rulle både måndag och tisdag
då det ska byggas upp och sen då själva mässan i sig ska hållas.

Ikväll så blir det nog bara en hemmakväll med lite gotta och mys med pojkvännen. Han har
ju jobbat hela veckan så vi har lite att ta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela