Nelly Bokestig Engberg

fredagsmys

Publicerad 2010-02-27 01:33:06 i

Har bara gottat mig hela kvällen med trevligt sällskap. Lovely!
Johannes kom på eftermiddagen så vi hann träffas innan han skulle iväg på jobbet.
Tess kom vi 7 tiden så skjutsade vi Linn och sådär, sen Johannes och till slut oss själva
till soffan. Såg filmen Fame. Fan vilken underbar film! Ville inte att den skulle sluta.



Jag vill också dansa, sjunga och spela teater. Dom tre absolut roligaste sakerna som finns här i livet.
Jag skulle lätt kunna bo i den här filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela