Nelly Bokestig Engberg

HM

Publicerad 2010-02-25 21:22:29 i Shopping

Fick HM's guldbonus igår så jag var snabb ut i butik idag. Visste ganska väl vad jag ville ha
så det gick snabbt. Jag har gått emot mig själv och köpt ett par Bekväma, stora, softa jeans.
Hade planerat att bli en softare nämligen. Oversize for all. Så jäkla gött.
Av med långhåret och in med bekvämligheten liksom.


Skönt tunn kofta, Oversize tröja (hur fin som hellst till bara ben), Enkel T-shit.

ENKEL! Förstår ni vilka framsteg för mig att handa en vanlig tröja utan tryck eller
speciell form på?


Boyfriendjeans. Köpte till och med en stl för stor (egentligen för att min inte fanns).
Planerar att bo i dom här i vår till massa tygskor.

Har faktiskt 150:- kvar på bonusen så det blir nog till någon liten grej imorgon också när
jag ska på stan med Tess. Två T-shirtar till i olika färger skulle inte sitta helt fel så att man
verkligen har. I need it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela