Nelly Bokestig Engberg

jag måste klippa mig

Publicerad 2010-02-21 19:54:09 i Allmänt

En tjejs värsta marddröm. Egentligen skulle jag bara kunna toppa bort det som är slitet nu men det
känns som om att ska jag klippa mig nu kan jag lika gärna göra det ordentligt så att alla hårstrån är
lika tjocka hela vägen.
Allting är ju tunnare där nere så klipper jag bort det har jag ju mitt vanliga tjocka hår sedan som kan
växa hur långt som hellst nu när jag inte färgar det och så.

Men då är det ju det här... Det skulle vara sjukt kul att ha gööörlångt hår när man tar studenten.
Jag har ju redan långt nu och om ett 1½ år är det ju nästan 3 dm längre.
Jag ska fundera på saken, har ju tills imorgon på mig då Maria tar till saxen. GULP!


Klippa eller bara toppa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela