Nelly Bokestig Engberg

lite saker...

Publicerad 2010-02-26 14:58:40 i Shopping

Det blev lite shopping idag också. Utan att betala en krona själv! Det kändes ju ganska bra.
BodyShop har fått in Citron för ett tag sedan och nu kände jag och mamma att det var dags
att slå till innan våren. Vilken gudomlig lukt! Helt galet alltså.
Det känns ju helt normalt att gå och lukta på sig själv men aa, det kan inte hjälpas.


Tog även på mig ett medlemskap där jag fick en 3 för 2 kupong och en
sminkgrundkurs. Grymt!

Skor. Bekväma sådna. Känner hur mycket enklare det är att bara vara soft än att tänka.
Fyfan vad jag ska chilla i sommar. Hatt, brills och tygskor liksom.


Det här var nog min sista lycka för den här månaden. Tur att pappa tankade igår...
Funderar på att bo hos honom några dagar just för att inte gå på stan och inte göra
av med pengar. Kanske rent av ska be Johannes gömma mitt bankomatkort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela