Nelly Bokestig Engberg

lördag

Publicerad 2010-02-20 18:11:52 i Allmänt

Känner för att blogga, har dock ingenting att skriva. Jag är vrålhungrig, mitt batteri på datorn
tar snart slut... Orkar tyvärr inte resa mig upp och fixa det så jag ska ligga här vrålhungrig och
med en dator som snart dör. Då ska ja fundera på att sträcka mig till tvdosan, men det är bara
en fundering.

OCH NU FUNKAR INTE MITT SPOTIFY!!!
Och Johannes har tagit min bil (med andra ord är han inte här).
Och jag är vrålhungrig.

Fan vad jag tycker synd om mig själv just nu........
.........................................................................
.........................................................................
Det gör ni också..................................................
.........................................................................

FAST! Linn ska vara med mig ikväll, det är alltid en tröst.
Typiskt en sån där rolig tjej. Hehe. Har ingen aning om vad
vi ska hitta på men dä bli nog kaLas.
Jag är superduper sugen på druvsockerflaskor också. För er som ville veta mer om mitt tragiska liv
nu för tillfället. I förrgår var dom slut på Ica så jag vet inte om det är värt resan ner att gå och kolla.
Sen var det ju det att jag inte orkar resa på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela