Nelly Bokestig Engberg

magnus uggla

Publicerad 2010-02-07 20:50:16 i Allmänt

Sitter och lyssnar på Magnus Uggla, får gatufestfeeling. Varför är den veckan så jäkla underbar?
Den veckan går jag verkligen och bara älskar allt och alla. Man går med ett leende upp till öronen
24/7 och bara njuter av god mat och alla fantastiska människor i omgivningen.
I år så hoppas jag på ett jobb på en viss scen som jag ska ta tag i och försöka fixa nu i veckan.
Det skulle vara så himla gött och dra in lite cash på världens roligaste grej.
Gillar att jobbet inte ens finns egentligen utan jag kom på det nu i veckan och ringde min kära
fader som är kontakternas man och hörde mig för, det var inte helt omöjligt.

Den här veckan har jag varit idérik. Lite som en Blondinbella i sina bästa dagar. Jag vet inte hur
många projekt jag har igång nu som jag tänker genomföra. Fixar jag det här så har jag ju världens
roligaste jobb i framtiden som det inte finns någon ände på. Jag kan verkligen göra precis vad jag vill
och gå hur långt jag vill. Det är liksom jag som är bossen.
Nu går vi bara i skolan en vecka till sen har vi 5 veckors praktik och sportlov så då är det planering
och genomföring som gäller för min del. Blir troligen en tripp till Östersund också.

Har varit otroligt positiv den här veckan, känner mig lite som in the old days och det är bra. Otroligt bra.
Jag har en tendens att låta mitt humör gå ut över resten av världen om det inte går som jag vill och jag
har en känsla av att någon dag så kommer det gå lite för långt.

Hämta min älskade bil
Körkort
Sommarjobb
Gatufestjobb
Extrajobb
Engelskaredovisning
Thåström
Köpa gröna låga converse

Några punkter, det borde ju inte vara några större problem. Det bästa är att jag till 99% vet att allt kommer
att gå igenom. Jag kommer att få (och har) världens roligaste liv tror jag.
En negativ del är att mina favorit jeans har gått sönder men det kan jag överleva. Just nu iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela