Nelly Bokestig Engberg

min alla hjärtans dag

Publicerad 2010-02-15 12:22:30 i Allmänt

För första gången i mitt liv har jag firat Alla hjärtans dag med någon som jag älskar.
Vilken himla känsla det var.

Jag kom hem till Johannes runt halv 5 då han hade gjort middag till mig! Det var så himla
fint, tända ljus och maten framdukad. Han hade gjort fläskfilé i sås, potatisgratäng och grekisk
sallad.
Det var som om att det var första gången då jag var där, jag var jättenervös och pirrig även fast
att det bara var Johannes. Vi har ju ätit middag över 100 gånger tillsammans, ungefär varje dag
sen vi träffades...

Efter middag så blev det presentöppning.
Johannes fick en tavla och en "sparbössa" där vi ska spara pengar tillsammans tills våran ettårsdag.
Jag fick en tavla/ljushållare. Vit med tre röda hjärtan och Mirandanyckelringar med Love always
som vi nu har på varsinn nyckelknippa :')
Eftersom att Johannes stod för middagen så hade jag med mig efterrätt. Godischokladmuffins med
glasyr och hjärtströssen i hjärtformer och geléhjärtan.

Vi kikade på film och myste tills vi insåg att klockan bara var 9 så vi åkte upp på Norra berget och
kollade på utsikten. Så himla fint!
Vi åkte runt lite innan vi åkte hem och avslutade kvällen med The Others i sängen.
Så perfekt det bara kunde vara.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela