Nelly Bokestig Engberg

mina händer

Publicerad 2010-02-25 21:36:39 i Allmänt

Mina händer har gått sönder, jag har diskat för mycket. Helt ärligt! Dom är söndertorkade
av allt vatten (och kylan hjälper inte till). Fyfan vad hemskt. Jag ska ha diskmaskin i varje
hem jag skaffar från och med då jag flyttar hemifrån. ETT MÅSTE!

Men det är värt det iallafall. Jag och Johannes har haft det så mysigt dom här dagarna så det
är inte sant. Det är precis såhär jag planerar att vi ska leva varje dag då vi skaffar eget.
Kommer i och för sig rulla fram om 5 år men det gör ingenting. Det är bara mer att älska!
Vi har ätit kycklingfilé, plättar med choklad, hallon och blåbär, dunerfrukost, fika, soppa
och jag vet inte hur mycket.

Mamma och Jimpa kommer hem ikväll så jag passade på att göra en Hallonpaj till oss allihopa
som dagens (kvällens?) kvällsfika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela