Nelly Bokestig Engberg

pank

Publicerad 2010-02-26 09:34:51 i Allmänt

Bah. Anmälningsavgiften till Egypten är betald. 2450 :-. Det sved lite i plånboken.

Det har gått väldigt fel för mig och min ekonomi nu.
Förra månaden så drog dom ingenting från Golds gym så jag trodde att mitt medlemskap
var slut efter nyår så jag har inte gått dit. Men...
Nu drog dom 299:- igen och jag har med andra ord skitit i att träna en månad på grund av
det. Slöseri med pengar? Lite dårå...
Igår på HM så räknade jag lite fel så jag betalade 200:- i egen ficka fast att jag hade en sån
där presentkortsbonus kvar.

Så nu ska jag leva på 624:- tills sista Mars. AWSOME!
Min mobilräkning kommer den här månaden också och den brukar hamna på 1500:-...
Plus att jag ska betala själva körkortet (alltså kortet) innan den 12 Mars. 230:-.
Känner att det går bra nu.

Men en första ekonomisk kris sedan flera år kanske var dags så att jag slutar ta pengar för givet.
Ska jaga in lite skulder här och var...

Men nu är det klart, nu måste vi åka! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela