Nelly Bokestig Engberg

skorna med stort s

Publicerad 2010-02-09 10:23:53 i Shopping


Jag är så kär i dom gröna att jag nästan går sönder, dom turkosa skulle inte sitta helt fel dom heller.
Han som uppfann conversen är ett sånt geni så det går inte att beskriva. Det är helt, aa. . .
Har suktat efter dom där i flera veckor nu, sen jag såg att dom packade upp dom på Nilsson.
Åååh. Skjut mig. Men dom ska inhandlas, snart. Jag lovar.

Känner seriöst att jag har en skyldighet att köpa dom. Dom ligger liksom inne på
ett lager i en igenstängd kartong och mår dåligt?
Sådna där skor ska ha solljus och kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela