Nelly Bokestig Engberg

solning

Publicerad 2010-02-28 22:55:34 i

Jag känner lite ångest. Ser att alla runt omkring mig toksolar nu?!
Kommer jag att vara stans blekfis nu med andra ord?
Jag har tyvärr inga pengar att sola på heller så det är fetkört för min del.
Spara spara spara...
Hatar att vara blekast. Speciellt på bilder.
Man står 4 brudar och posar och så lyser man mer än blixten på kameran. Inte ok!

Kan ju trösta mig med att jag blir nergerbrun på sommaren istället, vilket alla andra
inte blir kontaterade jag förra året! Haha.
Johannes ville inte låta mig gå ut i solen till slut för att jag såg ut som en utlänning på magen
ryggen.

Vart ville jag komma med det här nu då?

Lite för trött tror jag. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela