Nelly Bokestig Engberg

Söndagspromenad

Publicerad 2010-02-28 15:48:07 i Allmänt

Är riktigt stolt över mig själv, övertalade mannen helt utan problem ut på en långpromenad
runt söndermalm. Hur skönt som hellst i värmen som kom över oss. Hela 2 minus. Shiit asså.
Jag fick som jag ville imorse, en riktigt mysmorgon med en bamsefrukost.
Fast det ironiska nu var att det var jag som var vaken tidigt och ville kliva upp. Men jag tog ut
Skrållen så jag kunde krypa ner några timmar till.

:)

Mamma håller på att packa till Egypten här hemma nu, Inte alls avis.....................................
Kände att det behövdes några punkter till det där. Men det är ju bara 180 dagar till jag åker.
Fyfan vad långt det kändes.
Men vi åker under den absolut varmaste tiden (dom varnade oss till och med för att svenskar inte
brukar klara värmen) och då det är som allra bäst i Egypten så jag är glad iallafall. Någonting att
se fram emot, gud vad jag längtar.





Haha, undrar vad Johannes tänker när han tog den här nerdersta bilden? En fundering bara...

Tänkte åka och träna nu i eftermiddag men efter den här långpromenaden så känner jag mig nöjd.
Jag ska skjutsa ut brorsan på Willys och efter det så åker jag faktiskt till pappa ett par dagar.
Johannes jobbar inatt så det blir perfekt. På något vis är det enklare att vara ensam i mitt rum hos
pappa än här hos mamma. Kanske för att jag har vant in mig på att Johannes bor här med med.
Det är liksom inte mitt rum längre, det är vårat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela