Nelly Bokestig Engberg

tjurig tjej

Publicerad 2010-02-27 12:13:26 i Allmänt

Näe, idag tänker jag vara sur hela dagen. Johannes är dum.
På monarna krockar vi verkligen. Jag vill alltid morgonmysa. Bara ligga och kramas
och äta gårdagens godis och sådär, ni vet.
Hur tror ni mannen är? UPP OCH HOPPA, JALLA JALLA!

Sen när jag väl har klivit upp och ätit frukost och allt det där då går det jättebra att ligga
och dega resten av dagen. VARFÖR?!
Ser jag så jävla hemsk ut på morgonen att han inte ens vill ta i mig eller vad är problemet?
Nu har jag kämpat med det här i snart 10 månader så idag ger jag upp. 27-02-2010.
Jag tänker vara sur resten av dagen och alla monar framöver.

Jag klev till och med upp halv 7 för att hämta han på jobbet i snökaoset imorse, då kan man
väl förtjäna en kvart iallafall?
Han kröp upp till mig imorse och var jättemysig i en hel minut tills "Hurru...Får jag låna bilen?"
Snacka om bedrägeri.
Nu ligger jag här helt själv med mina druvsockerflaskor och datorn i knät. Så ska jag ligga här
tills han kommer tillbaka också (minus att jag ska ut med Skrållan).

Det här kräver en strejk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela