Nelly Bokestig Engberg

vuxenpoäng

Publicerad 2010-02-24 16:55:19 i Allmänt

Sjukt mycket vuxenpoäng till mig den här veckan. Jag och Johannes har handlat frukost hit.
Alltså riktig frukost. Havregrynsgröns, äppelmos, fil, müsly, mjölk, multivitaminjuice, bröd, smör.
Sånt där som finns i normala hem med normala familjer.

Jag tyckte att det var hur skönt som hellst att handla utan mamma så nu har jag tagit över den delen.
Mohaha. Så idag ska vi handla mat och inte bara för en dag. Sån där mat som gör att vi klarar oss
resten av veckan! Vilket medföljer att vi ska laga maten också. Hihi, jag tycker det är jätteroligt att vara
vuxen.

I övrigt så klev jag upp halv 6 imorse och skjutsade mamma till tåget och efter det så hämtade jag pappa
halv 9 i Matfors och skjutsade ut han till Kungsakademin på Alnö. Duktig tjej!
Efter det så kröp jag ner i Johannes famn i alldeles varm säng. Finns det något bättre när man är kall och
frusen att krypa ner hos en varm pojkvän?
Johannes åkte vid 12 så då gick jag och Skrållan runt Södermalm i det här underbart fina, men kalla vädret.
Städade lägenheten, började tvätta och nu så gör jag min allra sista vuxenpoäng för idag. Skriver matlista!

Någon som där emot inte inkallar vuxenpoäng idag är Herr Bfriend.
Han ligger i soffan och pillar på magen samtidigt som han ligger och skrattar ihjäl sig till
Americas Funniest Homevideos...
Tur att jag älskar dig iallafall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela