Nelly Bokestig Engberg

2010

Publicerad 2010-01-03 01:59:52 i Allmänt

Jag gillar hur det låter, 2010. Tvåtusentio.
Tills jag insåg för några minuter sen att det ser jättekonstigt ut när man förkortar det.
Man skriver ju typ "Julen 07" eller "Gatufesten 09" fast nu skriver man 10. "Nyårsafton 10"
Det ser inte alls bra ut, 2010 är de året då vi slutar att förkorta saker och ting i skrift. Punkt.


Vart ska jag börja. Idag är en sån här bra dag då det bara pirrar i kroppen. Allting känns så bra.
Jag är alldeles nykär fast jag har ingen aning om varför.
Johannes, du är världens bästa människa. Ungefär 8 månader har vi tillsammans nu och jag har
aldrig kännt mig lyckligare. När jag tänker på våran framtid så blir jag varm i hela kroppen.
Vi är inte som alla andra.
Vi är på riktigt, det är ingenting vi bara säger - Det är så.
När du öppnade en av dina presenter på julafton så visste jag verkligen att det är såhär det ska vara.
Du & Jag. Jag var aldrig osäker innan men då fick jag det verkligen bekräftat. Sådna där känslor
går inte att ljuga om. Vi är inte längre vi, vi är en.

Det vi har byggt upp tillsammans är varje människas dröm att få i verklighet.

Jag fick börja det här året med dig, så tänker jag också avsluta det och påbörja nästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela