Nelly Bokestig Engberg

15 juli

Publicerad 2010-07-15 19:28:19 i Allmänt

Nu är allting klart, måndag den 19 Juli klockan 12.00 flyttar vi!
Jag har bara smycken, skor och kläder att ta itu med här hemma
men sen så är allting färdigpackat.

Köket ska gå i Lime. Alltså på väggarna, inte detaljer.
Vardagsrummet bli i turkost och guld fast någon neutralare färg
på väggarna. Vi tänkte kika på någon mysig fondtapet till helgen istället för att måla.
Badrummet kommer att vara vitt med svarta saker, handdukar, duschdraperi osv.
Johannes vill ha en blå hall men jag har inte riktigt kommit överens med tanken än.
Skulle vilja ha en campange färg som går ihop med vardagsrummet men vi får se.
Han kan ju få bestämma någonting stackarn...

Jag ska åka och jobba nu, i solen. Inte jättepeppad men det går, hellre nu än tidigare!


Foto: Linn Sui Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela