Nelly Bokestig Engberg

25 juli

Publicerad 2010-07-25 21:02:10 i Allmänt

God kväll bloggen.
Tänkte bara säga de att jag och Johannes blev sambos för 6 dagar sen, den 19 juli.
Hur grymt är inte det?
Har världens finaste lägenhet också. Den är verkligen helt fantastisk.
Går inte att beskriva, ni får komma och hälsa på helt enkelt och se med egna ögon.
Annars då?
Jo jag sitter här och nyser/kliar ögonen. Är allergisk mot något men vet inte riktigt vad.
Det började så fort Johannes åkte och jobbade. Kanske är allergisk mot att vara ensam?
Ska köra på den så han måste vara hemma hela tiden. Hihi :')
Att bero på jobb så söker jag nu ett nytt. Ett som är mer "normalt".
Något där man kan veta hur man ska jobba vecka till vecka.
Har börjat kika på Twin Peaks igen, så bra serie. Johannes fattar inte. Fattar inte hur han inte fattar.
Lite läskigt nu när man inte bor med någon annan än han och Skrållan.
Så fort man blir själv så börjar tankarna spöka i huvudet. Allt från himmel och jord.
Gamla och nya tider. Vad man ska göra med den och den och hur man ska lägga upp
sitt liv.
Hade inte riktigt tid för sådna tankar förut.
Längtar lite tills skolan börjar, sista året. Är lite ledsen samtidigt som jag är förväntansfull.
Heter det så? Kan nämligen inte svenska längre. Glömmer bort ord hela tiden.
Nu ska jag dricka te och sakna min pojkvän.
Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela