Nelly Bokestig Engberg

åh min gode gud

Publicerad 2010-03-06 15:32:23 i Allmänt

Fyfan vad bakis jag var imorse, min första bakisfylla. Inteinteinteinte bra.
Vaknade vid 6-7 tiden imorse och kände att jag ville spy, fast det gick inte.
Låg och vred mig och kved ett tag, tills slut skulle Johannes upp och jobba
och då gick det äntligen att somna och sen när jag vaknade igen runt halv 1
så var allting borta. Bara sådär? Verry skumt. Antar att magen ville behålla
min fina subwaymacka :-*

Haha, att bero på subway. Fan vad pinsamt. Jag, Krister och Tess satt och käkade och
så skulle vi packa iordning och bege oss hemmåt och jag blir klar tidigare sen får jag bara
något ryck och tänker att jag Måste hem till Johannes så jag springer typ ifrån dom och
hoppas in i en taxi utan att säga Hej då eller någonting alls. Snäll kompis?
Ja herregud. Men jag tror att dom förlåter mig utan större problem. Kom på mig själv i taxin.
Vad fan hände nu? Haha. Men men, vill man hem till sin lover så finns det inga gränser.

Ikväll är det dags för fest två, Ida Dahlberg. IIIH. Jag ska inte dricka ikväll men jag tror
att det kommer bli hur mysigt som hellst. CocaCola makes the night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela