Nelly Bokestig Engberg

another side

Publicerad 2010-03-26 12:53:22 i

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
Igår var det fullt upp. Skjutsade pappa på morgonen, kikade på Jackie i Efter tio,
Åka till Johannes, panta och storhandla (helt själv!), Skjutsa Bisse och Killen upp
till replokalen för att hämta massa spelsaker, domsaga, hem, laga mat, powernap
med J, domsaga, skjutsa pappa till Matfors, hämta grabbarna på domsaga, upp till repan
igen och slutligen skjutsa dom till Krille i Bosvedjan.

Ja, sådär ja. Min lillebror hade en spelning på Domsaga för er som inte hänger med.
Så gjorde jag världens godaste middag.
Plättar med hallon/blåbär, smält marabou schweizernöt, grädde och gammeldags hallonsylt.
Vet ni hur gott det var eller? Riktigt hälsokost.
Det bästa är att det finns kvar så det blir min lunch idag också. Hihi.

Grabbarna hade en kanon första spelning med nya trummisen igår också så det var jätteroligt
att se.
Träffade även på Mathilda så jag drog in henne i mitt och Emelies projekt som kommer här den
1 april. Riktigt roligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela