Nelly Bokestig Engberg

Bilder från igår

Publicerad 2010-03-06 15:46:38 i Allmänt

Det blev inte så mycket bilder men dom som hamnade i kameran hamnar även här.








En fråga bara, sen när blev jag en jättelång människa?



Få, men goa. Hade lite randoms också så ni får kika in på fejjan om det ligger något annorlunda
där lite senare.
En urmysig och rolig kväll iallafall! God mat i början och slutet. Hur bra kan det bli?
Sen börjar jag fundera på varför jag alltid gillar maten bäst på en hel kväll ute med massa fina
vänner men det är väl bara att konstatera. I'm a fettoo! And I like it ;)

Tänkte ta en outfit bild men det hanns inte med. Buhu, jag som var riktigt nöjd igår.
Korsett, hög kjol, höga klackar, många halsband och kavaj. INGET FÄRGGLATT! Galet.

Kommentarer

Postat av: tess nyström

Publicerad 2010-03-06 21:09:17

tackar för en grym kväll! bättre födelsedag kunde jag aldrig få med min favorit =)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela