Nelly Bokestig Engberg

det är ju typ nästan måndag

Publicerad 2010-03-14 16:37:53 i Allmänt

Nu ska jag göra en lista. Cool brud.

Namn: Nelly Amanda Bokestig Engberg
Kallas för: Nenne, Nellsan, Nellson, sen alla gulligullnamn av Johannes :-*
Stjärntecken: Vattuman
Höger eller vänsterhänt: BÅDA! Hur coolt är det då.
Piercingar:
Tatueringar: Det kommer, lovar att  visa när den är klar :)
Längd: 170 cm
Vikt: 56.8 Ton. Kg. Gram?
Skostorlek: 37/38
Hårfärg: Guld/Brun/Blond med liiite koppar i.
Fräknar: Nej.
Motto:
Kär? Ja!


Önskar du att du bodde någon annanstans? Inte egentligen men en Hydda på en strand skulle inte vara fel.
Tycker du att du är attraktiv? Självklart, spec mina fötter.
Dricker du? Ja
Röker du? Nej
Vilket schampo använder du? Det som finns hemma.
Vilken parfym använder du? Varvar mellan 12-15 st.
Vad är du rädd för?Att förlora någon, eller bli fattig. Asså på riktigt.
Gillar du att tvätta? Klagar inte.
Gillar du berg- och dalbanor? Ja

Senaste…


Filmen du hyrde?
Wallander, dödsängeln. Kan ju hyra direkt i TVn dåråå.
Filmen du köpte? Flickan som lekte med elden, till Jimpa!
Låten du hörde
: Stormen med Sara Löfgren.
Låten du laddade ner?
Personen du ringde? Mamma :)
Personen som ringde dig? Johannes.
TV-program du såg? Dating in the dark.
Person du tänkte på? Johannes.

Favorit…

Låt: Det varierar hela tiden. Just nu diggar jag till "I dont like mondays".
Sak att göra: Äta


Sport: Hatar att kolla, annars gillar jag att lira innebandy
Dryck: Varm choklad med grädde
Kläder: Kavaj, hatt, fodral och converse kanske... Hm, byggde nyss upp den klädseln i huvudet iaf.
Bil: Min lilla Renault Clio såklart!
Serie: Ojojoj, jag är ju en sån nörd. Jag älskar allt!

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja
Gråtit över en flicka? Ja, fast mer av ilska
Ljugit för någon? Ja
Varit i slagsmål? Har fina minnen från mig, lisa och Ida här på gatan som små knattar :') Vackert.
Blivit arresterad? Nej
Träffat någon från internet IRL? Ja

Antal…

Gånger du varit kär? Alltså. Jag vet inte, jag tror 2. Fast nu är det väl mer "på riktigt".
Gånger ditt hjärta brustit? I kärlek - 1, i dödsfall - 2, i övrigt - 1.
Hjärtan brustet på grund av dig? Vill inte veta
Tjejer du kysst? Eeeehhh
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Kontakt eller som jag umgås med? En hel del måste jag nog säga faktiskt.
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Vet ikket. 10-15 kanske?

Senaste…

Boken du läste? Orkar inte gå till rummet och kolla. Det var en kriminalare iallafall. Tro inte att jag är
en sån där tjej som inte läser nu bara för att jag inte minns titeln!
Personen du fick e-mail av?
Tradera.
Personen du fick brev av? Nordea säkert.
Personen du fick sms av? Johannes.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Har ju 2 familjer
Saken du köpte? Godis


Vad har du gjort idag? Putsat köksbänken, vaxat bilen, rensat garderoben.
När stiger du upp på morgonen? Runt 10-11 om jag är ledig.
Vad har du på dig? Jeans, Grå hood med coola dragkedjor, svart linne.


Vad är du allergisk mot? Ägg, jordnötter, sesam, pollen (gräs och sånt), katter och råttpäls.
Kan fortsätta en evighet.
Var har du ont?
Använder du hårspray? Ibland
Kan du stå på händer? Nej
Håkan Hellström eller The Ark? Varför någon av dom?
Salt eller socker? Man måste blanda söta och salta saker. Man ska ha både chips och godis. Inte bara
en grej.
Gillar du ketchup? På korv med bröd.
Är du glad nu? Nja.
Var du glad igår? Blandat.
Vad dansar du till? ALLT!
Stockholm är… ? Stockholm.
Göteborg är… ? Mitt lilla hjärtegull.

Kan du sjunga? SJÄLVKLART!
Spaghetti eller makaroner? Makaroner

Land du vill besöka? Alla. Eller, inte där dom vill skjuta på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela