Nelly Bokestig Engberg

en trappa ner

Publicerad 2010-03-19 11:19:21 i Shopping

Jag som hade lite shoppingabstinens här igår, det löste sig!
Jag och mamma gick ner i frådet för vi skulle bära ner en massa kassar
med gamla kläder som vi inte ska ha. Vi kom upp med en Ikeakasse istället...
Helt sjukt att vi har precis samma storlek och smak. Inte många som har
den turen med mamma.

Underbar klänning som jag kommer bära många kvällar i sommar.

Var det någon som sa att buisters var mode?
Bilden gör som inte rättvisa tyvärr, men jag kan lova att jag kommer bo
i dom här 2010.

1. Magtröja, svårt att få på bild. 2. Nästan identisk med den jag köpte till Petra i julklapp.
3. Två långkvällningar med skärningar i ryggen som jag ska pimpa upp lite och en jumpsuit!

Smycken, äkta pälor bland annat.

Sen så hittade jag en otroligt snygg blus/tunika som jag ska ha på mig idag så den får ni se
på dagens outfit lite senare om ni har tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela