Nelly Bokestig Engberg

fix

Publicerad 2010-03-05 12:43:59 i Allmänt

Det här med att fixa sig är inte riktigt min grej. Jag kan inte planera.
Nu har jag alldeles nyss varit ute med Skrållan på en riktig långpromenad.
Så nu skulle jag egentligen vilja duscha och sätta i mina rullar i håret som jag
tänkte använda ikväll. Men jag måste på *# och hämta Sebastians telefon och
skjutsa hem pappa sen så jag tänkte ta dom två i samma veva.
Fast jag vill ju inte gå in på *# med rullar i hela håret?

Det är väldigt väldigt synd om mig. Världsproblem liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela