Nelly Bokestig Engberg

Funderingar

Publicerad 2010-03-14 22:06:54 i

1. Jag har blivit jättekänslig, jag börjar typ grina för minsta lilla. Varför?
Kommer alla tårar ut nu som jag har hållt inne hela mitt liv?

2. Varför tycker alla att Eric Saade är assnygg? Han är ju görtråkig. Typiskt
boyband material till 14åringar. Kom igen tjejer. Bli lite wild and crazy!

3. Jag skrev nyss ett sms till min pojkvän att han och jag ska börja gå ut och springa.
Inspirerades av Blondinbella och jag och Johannes kan vara minst lika duktiga som
hon och Nils.

4. Jag har varit sockerfri i hela 2 dagar utan att det är med vilje! Helt galet. Känner en konstig
känsla i kroppen.

5. Varför tar folk träning och dieter i samma samhang? Varför ska man äta mindre gosaker om
man tränar? Det är väl precis då man kan trycka i sig vad som hellst.
Och kom inte med att jag inte ska säga någonting nu som inte har viktproblem men vadfan. NJUT!
Hur många bryr sig egentligen om hur man ser ut i en bikini? Egentligen?
Jag har komplex över mina ben också. Mina vader är lika stora som mina lår men jag döljer väl
inte dom för det? Det är muskler och jag kan absolut inte göra någonting åt saken. Låt det bara va.

6. Jag har gått osminkad i snart en vecka och vill inte börja sminka mig igen. Det här är ju hur skönt
som hellst. Kan det här vara det nya jag?

7. Min bror gick på promenad idag, bara sådär. Chilla ba. HUR GICK DET TILL?!

8. Johannes fyller 19 år den 29 april. Vad köper man då? Och varför är helt plötsligt 18 år lite?

9. Varför sitter jag med massa funderingar?

10. Varför sparkar inte Joe i The City Olivia?!?!?!

Söndagar alltsååå..............................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela