Nelly Bokestig Engberg

Helgen

Publicerad 2010-03-04 22:35:03 i Allmänt

Har en riktig partyhelg framför mig. Är inte på sånt partyhumör just nu men det kommer ;)
Imorgon fyller Tess 18, på lördag är det Idas tur. Egentligen fyller hon på söndag men efter
00.00 så räknas allt! Hehe.
Det är 100-dagars imorgon också så det passar ju helt perfekt.
Jag har till och med redan en outfit klar. Mamma gav mig en korsett förra veckan så den
kommer väl till pass.

Nu ska jag och hjärtat lägga oss i sängen och mysa på innan han måste på skolan imorgon.


Sleep tight <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela