Nelly Bokestig Engberg

HM summer

Publicerad 2010-03-04 22:47:27 i Shopping

HM och sommar är som 1+1=2. HELT RÄTT!
Lite grejer är redan hemma, vissa på väg, vissa ska komma.
Tänkte iallafall visa en bild jag klickade ihop på mina favoriter.



Den lilla randiga väskan finns också i rött, hur söt som hellst!
Skulle hemskt gärna ta hem en svart överdel på bikinin också, jag har en svart trekantsbikini
nämligen med likadana trosor så det skulle vara kul att ha en överdel att variera lite med.

Så... Nu säger jag God natt på riktigt!

Kommentarer

Postat av: G A

Publicerad 2010-03-05 01:48:17

ej, jag vill bara tipsa om en facebook sida som startas. Den vill skapa en ny lag som gör det obligatoriskt att invandrare som dömts för brott utvisas fran Sverige.



Det finns inget annat sätt att få ut farliga invandrare eftersom domstolar nästan aldrig dömer till utvisning, inte ens för mord eller våldtäkt.



Sök på Lex Emma P som handlar om en tonårstjej som ligger för döden efter att nästan ha slagits ihäl av en irakier, fd kille, Fadi.



Se filmen om Emma och sök på facebook på Lex Emma P ,

bli medlem och tipsa andra.



http://www.youtube.com/watch?v=VMCP_R5kwaY



Länka gärna på din blog,



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela