Nelly Bokestig Engberg

innan sängen

Publicerad 2010-03-29 21:06:39 i Allmänt

Johannes kommer hit snart och då ska jag lura ut han på en liten prommis med Skrållan
innan vi går och lägger oss.
Vi har inte träffats på hela dagen och jag saknar honom något så fruktansvärt. Det känns
inte helt bra egentlige, att ha så här stort behov av någon men samtidigt så är det inte mer
än sunt att älska.

Lilla Isak ringde förut också och bestämde att han ska komma hit på lördag istället och så
ska vi åka till Åsele redan på söndag. Han ville se Millenium serien med mig och då måste
man komma hit tidigare än beräknat. Han är så söt, väldigt lik mig dock.
Vill han någonting - då blir det så!
Men jag klagar inte, jag älskar min lilla kusin lika mycket så jag tänker han som en familjemedlem :)
Fast så tänker jag iofs med hela min familj...

Hihi. Nej, idag är jag glad.
God natt allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela