Nelly Bokestig Engberg

Kvällens outfit

Publicerad 2010-03-06 17:12:56 i

Ida hade ett tema ikväll, svart nedtill och färgglatt upptill. Jag misstänker att alla kommer ha
svart hög kjol så jag kör på ett par glansiga leggins och en tunika från HM som kom hem till
mig någon månad sedan.


Mittt hår har blivit lite utav en accessoar som jag kör stenhårt på nu när jag klippt av mig längderna.
Lite synd bara att det alltid lägger sig i slutet av kvällen... Hmm :(



Älskar dom här byxlegginsen! Dom är grymma.
Men nu ska jag börja rulla iväg, See yaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela